دفتر هاشمی رفسنجانی سخنان زیباکلام را تکذیب کرد
 
Hits.ir
elinews
 

 

صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح‌طلب که روز گذشته در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس از نظر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر عدم شرکت در انتخابات مجلس نهم خبر داده بود، طی تماسی با این خبرگزاری این خبر را از سوی دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تکذیب کرد.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در این تماس تلفنی متن ذیل را به عنوان اصلاحیه گفت‌و‌گوی روز گذشته خود قرائت کرد:

به استحضار می‌رساند پیرو مصاحبه‌ای که از این جانب در تاریخ ۱۰ دی‌ماه سال ۹۰ با عنوان "نظر هاشمی رفسنجانی عدم شرکت در انتخابات است" در خبرگزاری فارس منتشر شد، از دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حقیر تماس گرفته شد و گفتند که جناب ایشان این خبر را تکذیب می‌کند.

این نکته را اضافه می‌کنم آنچه بنده در خصوص عدم شرکت آقای هاشمی رفسنجانی در انتخابات گفته بودم صرفاً نظر شخصی و برداشت خودم بوده است.

زیباکلام تصریح کرد: حاجت به گفتن نیست که بنده هیچ نمایندگی از جانب آیت‌الله هاشمی ندارم و اساساً هیچ ارتباطی مطلقاً با ایشان ندارم و در این فقره هم ایضاً هیچ‌گونه گفت‌وگو و تماسی اعم از مستقیم یا غیرمستقیم با وی نداشته‌ام و صرفاً استنباط خودم را به آن خبرگزاری ابراز داشته‌ام که با نظر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطابقت نداشته است.

به گزارش فارس، صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح‌طلب روز گذشته(شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اعلام کرده بود که نظر هاشمی رفسنجانی عدم شرکت در انتخابات است!

بر اساس این گزارش، از این تکذیبیه دفتر هاشمی اینگونه برداشت می‌شود که وی بر خلاف افرادی چون موسوی خوئینی‌ها و خاتمی که موافق عدم شرکت در انتخابات مجلس نهم هستند، بر شرکت پرشور گروه‌های سیاسی و مردم در عرصه انتخابات تأکید دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان news و آدرس ellinews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 13502
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1